• Aquest pròxim dijous, 20 de maig de 2021, es durà a terme la campanya #apeudecarrer per a la recollida de les propostes per als Pressupostos Participatius L’Olleria Tria.
  • Aquesta fase de recollida de propostes es va iniciar el 17 de maig i durarà fins al pròxim 31 de maig de 2021.

Dilluns passat, 17 de maig de 2021, es va iniciar la fase de recollida de propostes de la nova edició dels Pressupostos Participatius L’Olleria Tria. En aquesta fase del projecte qualsevol persona que ho desitge pot formular tantes propostes com idees tinga per a millorar L’Olleria.

S’han establit dos mecanismes de recollides de propostes amb la intenció que cap persona es quede sense poder participar. D’una banda, s’han disposat Urnes Participatives en diferents edificis públics del municipi; i per l’altre, s’ha creat una eina informàtica de recollida de propostes mitjançant la plataforma el Portal de Participació Ciutadana de L’Olleria https://lolleriatria.org/.

Amb la intenció de recopilar totes les inquietuds, reformes i idees de futur que la ciutadania ha estat considerant en els últims dies, es realitzarà una campanya #apeudecarrer, en el qual tres persones expertes en governança i participació ciutadana ajudaran a tota persona que s’acoste al mercat ambulant de L’Olleria dijous que ve, 20 de maig, de 10.00 a 13.00 hores, a realitzar i recollir la seua proposta. A més, aquesta campanya #apeudecarrer és una oportunitat per a que totes aquelles veïnes o veïns amb algunes qüestions sobre el projecte les resolguen mitjançant un tracte personalitzat i professional.

Així que, convidem a tota la ciutadania de L’Olleria a que presente totes les idees o inquietuds que conserven en aquesta fase del projecte, que participe en aquesta nova edició dels Pressupostos Participatius L’Olleria Tria, i s’acosten dijous que ve, 20 de maig, al nostre estand en el mercat ambulant si volen conéixer aquest nou projecte, si volen presentar la seua proposta, o, fins i tot, si desitgen explicar-nos les seues idees de millora. Tu decideixes el futur del nostre poble.

Comunicació EQUÀLITAT