.

  • El projecte “Baròmetre Municipal de Qualitat dels Serveis Públics de Benaguasil 2020” comptarà amb el suport econòmic de la Generalitat Valenciana valorat en 5.000 €.
  • Aquesta actuació s’emmarca dins del I Pla d’Acció de Govern Obert de Benaguasil 2018-2022.

L’Ajuntament de Benaguasil s’enorgulleix anunciar que, en el marc de les subvencions que convoca anualment la Generalitat Valenciana per a fomentar la participació ciutadana dins de les entitats locals valencianes, figura com a administració beneficiària per a la realització del “Baròmetre Municipal de Qualitat dels Serveis Públics de Benaguasil 2020”, comptant amb el suport econòmic de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica taxat en 5.000 €.

Aquest projecte municipal forma part de les línies d’actuació condensades en el I Pla d’Acció de Govern Obert de Benaguasil 2018-2022 i comptarà per a la seua realització amb la col·laboració tècnica del personal especialitzat en govern obert de la consultora valenciana, EQUÀLITAT, participació i igualtat.

De manera més detallada, en virtut d’aquesta iniciativa, es dissenyarà i difondrà un qüestionari en format digital dirigit exclusivament al nostre veïnat a fi de conéixer el seu grau de coneixement i satisfacció amb els serveis públics brindats des del consistori, així com la seua valoració en relació amb les accions implementades des de l’actual equip de govern local.

En paraules de José Joaquín Segarra Castillo, alcalde de Benaguasil, “el Baròmetre Municipal de Qualitat dels Serveis Públics de Benaguasil 2020 respon a les demandes de més i millors mecanismes de participació ciutadana reivindicades per part de la nostra població, erigint-se aquesta iniciativa com un instrument al servei dels principis de transparència, rendició de comptes i bon govern”.

Per part seua, Stephane Soriano Gómez, regidor de Govern Obert, ha destacat la ferma voluntat de la present Junta de Govern Local amb el foment d’una cultura participativa, l’enfortiment de canals de comunicació bidireccional i l’establiment de mecanismes de rendició de comptes, sent mostra de tot això el Baròmetre Municipal de Qualitat dels Serveis Públics de Benaguasil 2020.

Comunicació EQUÀLITAT