• Aquest qüestionari estarà disponible, del 9 al 22 de novembre , en el Portal “Massamagrell Participa”.
  • Aquesta actuació s’emmarca dins de les accions de Participació Ciutadana de Massamagrell 2020, que compten amb el recolçament de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

L’Ajuntament de Massamagrell convida a la seua ciutadania a participar, per segona vegada, en la gestió pública local mitjançant l’emplenament del II Baròmetre Municipal de Qualitat dels Serveis Públics de Massamagrell, el qual es trobarà disponible per al veïnat entre els dies 9 i 22 de novembre.

Aquest qüestionari, dissenyat per la consultora especialitzada en Govern Obert, EQUÀLITAT, participació i igualtat, permetrà conéixer la percepció de la població respecte al funcionament dels serveis públics dispensats des del consistori, així com el grau de coneixement i satisfacció ciutadana pel que concerneix l’actuació de la Corporació Municipal i càrrecs electes de la localitat.

Les principals conclusions del II Baròmetre Municipal de Qualitat dels Serveis Públics de Massamagrell es recolliran a manera d’informe, publicat en el Portal “Massamagrell Participa”, permetent valorar l’actual situació dels serveis municipals i identificar les seues possibles deficiències i aspectes a millorar, tot això a fi de millorar l’atenció brindada a la ciutadania des de la principal institució pública local.

Des de l ’Ajuntament de Massamagrell s’espera i desitja que tots els veïns i veïnes s’involucren en la major mesura del possible en la millora del municipi, dedicant uns minuts del seu temps en l’emplenament del present qüestionari.

Per a accedir al II  Baròmetre Municipal de Qualitat de Serveis Públics de Massamagrell, faça clic ací.

Comunicació EQUÀLITAT