• Estarà disponible del 3 al 22 de desembre en el Portal ‘Massamagrell Participa’.
  • Aquest qüestionari està emmarcat dins de les Accions de Participació Ciutadana de Massamagrell per a l’exercici 2021.

L’Ajuntament de Massamagrell torna a mostrar la seua aposta clara i decidida en favor d’una administració més oberta i de més qualitat amb el llançament del III Baròmetre de Qualitat dels Serveis Públics de Massamagrell.

Seguint el deixant dels anys anteriors (2017 i 2020), l’administració local d’aquest municipi de l’Horta Nord desitja conéixer la percepció de les veïnes i dels veïns respecte al funcionament dels serveis públics, posant el focus en l’atenció rebuda per part de les autoritats municipals, i brindant-los la possibilitat de traslladar les seues reivindicacions i suggeriments de millora mitjançant una sèrie de preguntes obertes. A més, al final del qüestionari, es podrà avaluar l’acompliment i la gestió realitzada per part de l’actual Junta de Govern Local i altres càrrecs electes de la Corporació.

Aquest qüestionari es llançarà aquest divendres, 3 de desembre de 2021, i estarà disponible fins al dimecres, 22 de desembre de 2021, en el Portal de Participació Ciutadana ‘Massamagrell Participa’ (https://participa.massamagrell.es). A més, segons informa l’alcalde, Francisco Gómez Laserna, “amb la finalitat de garantir la participació de tota la població, sense deixar a ningú arrere i lluitar contra la bretxa digital, es celebraran tres campanyes a peu de carrer, on especialistes en matèria de governança pública assistiran i ajudaran presencialment a les nostres veïnes i veïns en l’emplenament d’aquest Baròmetre”. Finalitzat el període de participació, “les principals conclusions d’aquesta tercera edició del Baròmetre s’exposaran a manera d’informe publicat en la nostra plataforma en línia de participació veïnal durant el matí del dimecres, 29 de desembre”, ha afegit el màxim representant del consistori.

D’altra banda, Raquel Gómez Laserna, edil de l’àrea de Govern Obert de l’Ajuntament, ha expressat l’orgull que li produeix continuar avançant en la seua agenda local de bon govern: “coincidint amb el final d’any, organitzem la III Edició del Baròmetre de Qualitat dels Serveis Públics de Massamagrell, sent això reflex, a més de la nostra voluntat d’obrir a l’administració, del gran acolliment que ha tingut durant els exercicis anteriors. L’any passat van participar un total de 144 veïnes i veïns; és a dir, unes xifres molt importants, les quals esperem millorar i augmentar notablement”. “Massamagrell vol, pot i deu ser un municipi referent en matèria de Govern Obert i aquest és el camí a seguir”, ha assenyalat la regidora.

Per a ampliar més informació entorn al III Baròmetre de Qualitat dels Serveis Públics de Massamagrell, pot apropar-se a les dependències de l’Ajuntament, o bé accedir al Portal ‘Massamagrell Participa’, en el qual trobarà a la seua disposició un cartell i un díptic informatiu en els quals es detallen els terminis i les formes per a participar en aquest qüestionari.

L’Ajuntament de Massamagrell espera i desitja que el nostre veïnat s’implique en la millora del nostre municipi, perquè entre totes i tots, construïm el present i el futur nostre poble.

#FemPoble, #FemMassamagrell.

Comunicació EQUÀLITAT