- L’Ajuntament de L’Olleria durà a terme una campanya municipal de promoció d’ODS i Agenda 2030, juntament amb la consultora EQUÀLITAT, participació i igualtat.
- El projecte tindrà una duració, no superior a 3 mesos (fins al 15 d’octubre de 2021).
Des de l’Ajuntament de L’Olleria ens complau compartir amb tota la ciutadania, que anem a realitzar una campanya municipal de promoció dels ODS i Agenda 2030 en el municipi.
El projecte, que ha rebut la corresponent ajuda econòmica de la Diputació de València, podrà dur-se a terme, gràcies a la col·laboració conjunta i coordinada, entre el consistori i la consultora experta en Responsabilitat Social, EQUÀLITAT, participació i igualtat.
Aquesta campanya, la qual s’estima que tinga una duració no superior a 3 mesos (fins al 15 d’octubre de 2021), s’espera que puga fomentar la cultura de valors i idees que representen els Objectius de Desenvolupament Sostenible entre la població de L’Olleria.
Des de l’Ajuntament de L’Olleria, com a consistori que vela pel futur de tots i totes, i que defensa que la prosperitat és un valor que s’ha de produir amb harmonia amb la naturalesa, mantenim el nostre ferm compromís a continuar exercint actuacions que fomenten i promocionen els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Perquè a problemes reals, solucions sostenibles.
Comunicació EQUÀLITAT