fbpx

Presentació de la Iniciativa del I Pla d’Acció de Govern Obert de Benissa 2021-2024

Presentació de la Iniciativa del I Pla d’Acció de Govern Obert de Benissa 2021-2024

Benissa, OGOV

  • L’acte de presentació del I Pla d’Acció de Govern Obert de Benissa 2021-2024, tindrà lloc el pròxim dijous, 3 de setembre, a les 20:00 hores, en la Sala d’Actes – Espai Cultural “Les Cases del Battle”.
  • En la presentació, tindrà lloc l’explicació de la metodologia utilitzada i la importància d’aquest projecte innovador per al municipi de Benissa.

D’acord amb els valors i principis tan importants com son els de participació, transparència i rendició de comptes, per els quals es regeixen nostre Ajuntament. Y amb el ferm objectiu d’elaborar un Pla d’Acció de Govern Obert per al nostre municipi que ens permeta avançar en una comunicació més directa, participativa i transparent entre tota la ciutadania de Benissa; decidirem col·laborar, conjuntament, amb EQUÀLITAT, participació i igualtat, consultora experta i referent a nivell autonòmic, amb casi deu anys d’experiència en Igualtat, Transparència i Govern Obert.

Tot això, gracies a la subvenció concedida per part de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, i al gran esforç i entusiasme que li ha dedicat la nostra regidora de Cultura i Participació Ciutadana, Rosa Lucía Pino Cabrera, per a ficar l’Administració Local el més prop i pròxim possible, al veí i veïna de Benissa.

Així, doncs, es convida a tota la ciutadania de Benissa, el pròxim dijous, dia 3 de septembre, a les 20:00 hores, a la presentació de la Iniciativa del I Pla d’Acció de Govern Obert 2021-2024, en la Sala d’Actes – Espai Cultural “Les Cases del Battle”. En tal presentació acudiran:  l’alcalde de Benissa, Arturo Poquet Ribes; la regidora de Cultura i Participació Ciutadana, Rosa Lucía Pino Cabrera; i, el director executiu d’EQUÀLITAT, Jose L. Sahuquillo.

En paraules de la nostra regidora, Rosa Lucía Pino Cabrera: “En un exercici de responsabilitat amb la ciutadania del municipi, i de voler avançar amb els principis que regeixen el Govern Obert, l’Ajuntament de Benissa ha vist necessari la creació d’aquesta iniciativa que permeta avançar i fomentar, encara més, la promoció de l’associacionisme i l’enfortiment dels pilars del Govern Obert”

IMPORTANT: Degut a la pandèmia produïda per el COVID-19 que pateix la nostre societat, es requerirà per a assistir a l’acte de presentació, la inscripció prèvia (clic ací), per a garantir un control i seguretat entre les persones convidades.

Comunicació EQUÀLITAT

Contactar con Kangurea

Te lo ponemos muy fácil. Nuestra respuesta es inmediata.