fbpx

Moixent avança per un futur millor

Moixent avança per un futur millor

Infancia, MOIXENT

  • L’Ajuntament de Moixent inicia els treballs per a l’elaboració del diagnòstic qualitatiu i quantitatiu en matèria d’infància en el municipi.
  • Aquesta acció serà duta a terme per la consultora, EQUÀLITAT, participació i igualtat.

Des de l’Ajuntament de Moixent volem compartir amb el nostre veïnat que hem començat els treballs per a l’elaboració d’un diagnòstic qualitatiu i quantitatiu que permeta al nostre municipi continuar avançant en matèria d’infància.

Aquesta acció inclosa en el projecte, “Moixent, infància en moviment”, serà duta a terme per la consultora valenciana, experta en matèria d’infància, EQUÀLITAT, participació i igualtat.

Així mateix, volem fer un esment especial i agrair, al mateix temps, a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana per atorgar al nostre municipi dels recursos econòmics necessaris per a continuar establint les bases en matèria d’infància.

En paraules del nostre alcalde, Guillermo Jorques Lladosa: “L’actuació que exercirà el consistori, no és únicament en favor de la infància, sinó també en favor de Moixent. I és que, transmetent en el present valors com la coeducació, la no discriminació i la llibertat d’expressió, a la població més xicoteta del municipi, estarem construint i llaurant un futur pròsper i sostenible per al nostre poble”.

Des de l’Ajuntament de Moixent ens comprometem com a entitat pública, a promoure tota sèrie de valors i principis que siguen essencials per al desenvolupament i benestar dels més xicotets i xicotetes del municipi. Perquè avançarem, sempre que la infància estiga en moviment.

Comunicació EQUÀLITAT

Contactar con Kangurea

Te lo ponemos muy fácil. Nuestra respuesta es inmediata.